29 stycznia 2013

Takie tam newsy :)

Co tam u was ? U mnie dobrze. Jak wam na feriach ? Dobrze, źle ? xxD Dobra newsy , newsy zaczynamy xxD

No więc nasz kochany Zayn był wczoraj w Nottingham. A raczej opuszczał hotel tam zamieszczony, jednakże był u Perri, gdyż Little Mix zaczyna tam swoją trasę koncertową xxD

Malik pod parasolem ... Nie może nadążyć chłopaczek  ?! xxD

Tu jeszcze do Francji wracając xxD Część wywiadu 1D z francuskim dziennikarzem Cauetem z radia NRJ w Cannes, Francja z 26.01.


Wiecie co mi to mama zawsze powtarzała że nogi trzyma się 'pod stołem' a nie 'na stole'.  No i zawsze jak trzymałam 'na stole' to dostawałam ochrzan ;)


 Zaayn ale biceps xxD

Louis se abrakadabruje mikrofonem :D




I tutaj taki se tam Louis podpisujący płytę xxD


Ej ! No ja też tak chcem Louis !? ;(

Taki tam Hazza <3

Hazz był w Glasgow <Szkocja> , macie fotkę z ... FANKĄ xxD

Hazz na lotnisku z fankami wczoraj < lotnisko Heathrow, Anglia >


Na dzisiaj to tyle :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz