13 stycznia 2013

Informacje

Hej, co tam u was? U mnie dobrze, gdyby nie myśl, że jutro PONIEDZIAŁEK :( I do szkoły, a ja mam jutro poprawę z niemca i nic nie umiem :D
Taylor Swift po zerwaniu z chłopakiem zawsze pisze o nim piosenkę. Na początku Haylor, Hazza nie wiedział w co się pakuje - a do dziś martwił się co Tay napisze o nim w przyszłym hicie! Dzisiaj do internetu trafił nowy kawałek "I'm Alright" i jest w nim coś takiego: "Green Eyes", "Curly Hair"....
Chichot Hazzy. OMG - LEŻĘ I NIE WSTAJĘ! POMÓŻ MI KTOŚ WSTAĆ Link - KLIK!


 Ed Sheeran: "Oni są bardzo energiczni. No, może z wyjątkiem Niall'a, on tylko siedzi i nic nie robi"
 Reporter: Bawi się klockami Lego?
 Ed Sheeran: "Nie, to dla niego zbyt skomplikowane." HaHa...

 Niall odwiedził dziś Toma Daley'a na próbach/przygotowaniach, Splash (Brytyjski skoczek wodny, znajomy 1D od dawna)!

 Jedna Directioner wytatuowała sobie coś takiego: autografy 1D i ich logo. Fajne, czy nie? ;)








4 komentarze:

  1. Nie cierpiałam Haylor ,ale nie hejtowałam Taylor.
    Nie wiem co o tym sądzić ,ale z tym że Harry ją rzucił bo nie chciała z nim sypiać ..to jakieś brednie! No ej ,ale on taki nie jest. Gdzieś o tym czytałam xd ,a co do piosenki to nie ona ją śpiewa ,ale gdyby to była ona to wyśmiała bym ją.
    A i zapraszam: http://sweet-lemon1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, tak myślę. On taki nie jest, ale dodaje to co jest na One Direction Live News :) I z chęcią zajrzę na bloga :)

      Usuń
  2. Nie ma sprawy już zaglądam <3

    OdpowiedzUsuń