1 stycznia 2013

Moja opinia o Haylor

Wszyscy wypowiadają się na temat Haylor, więc i ja też...

Moim zdaniem Harry się zmienił. Zaczął wszystkich dookoła okłamywać, oddala się od chłopców, nigdy nie wiadomo co się z nim dzieje.. Nawet nie jest na tyle odważny żeby nam w końcu wyjaśnić o co chodzi z Haylor...
Nie zbyt przepadam za Taylor, a kocham Harrego, więc tym bardziej jako para nie podeszli mi do gustu i mówię to otwarcie, że uważam, że Tay po prostu psuje nam Harry'ego, ale Harry też wcale nie jest takim niewiniątkiem, bo chyba każdy to juz zauważył, że Harry zaczyna być taką Divą, całe One Direction spada na drugi plan przez niego... Mówię Wam że to mi się nie podoba.
Chcę żeby był szczęśliwy i byłabym w stanie nawet zaakceptować Haylor, ale jeżeli Harry będzie z nami w końcu szczery..
Kocham go, ale mój szacunek do niego niestety spada..
To tak ode mnie..


A wy co myślicie o Haylor?? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz