9 stycznia 2013

Koniec Haylor cz,2


Związek Haylor się skończył reakcja normalnych directioners: O nie biedny Harry.... Moja reakcja: Hurra! Tylko na to czekałam!!!

 Mówiłam że Harry dla Tay to tylko nowa piosenka...
 a teraz młodsze directioners (11-) niech tego nie czytają:

 NO KURWA CO ZA DZIWKA!!! JAK TAK MOŻNA, ŻEBY ZA KASĘ I POPULARNOŚĆ TAK RANIĆ LUDZI MAM OCHOTĘ JEJ PRZYPIERDOLIĆ!!!!

 Od razu było widać że to nie jest jakaś strasznie wielka miłość jak każdy mówił... O proszę 1 przykład (jest ich miliony...): Wszystkie ich zdj. sa robione jak się trzymają za ręce, całują itp. i są robione jak przez jakichś fotografów... (patrz: te zdj. a np. Lanielle)

 2: Popatrzcie na zdj. Harry'ego i fanki (szczerzy się) a na zdj. z Taylor (0 reakcji)

 3: Larry istnieje 2 lata i jeszcze nie zaprzeczył że to nie prawda a Haylor?! (nie to żebym była jakąś psychoshipperką)

 4. Patrzcie na początki ich związku: Najpierw zaprzeczają potem wielce zakochani....

 Mogłabym o tym napisać książkę....

 I to ma być związek?!

6 komentarzy:

  1. też im nie kibicowałam. nie pasowali do siebie ;d
    Haaary <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, masz racje nie pasowali do siebie. Ale ja od początku wiedziałam, że ten związek nie przetrwa długo.

      Usuń
  2. SUPER TŁO, JAK JE ZROBIŁAŚ? NA PRAWDE SUPER BLOG :P POZDRAWIAM! www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w programie do przeróbki zdjęć :) I tam są szablony, można wybrać jakie się chce :)I parę zdjęć i jest :D

      Usuń
  3. DOKŁADNIE!
    Awww, teeeż się cieszę! ♥
    NARESZCIE! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dziwię się :) Taylor, to nie była odpowiednia dziewczyna dla Harry'ego.

      Usuń