27 grudnia 2012

Cześć, wam jak tam Święta? A właściwie to po Świętach :) U mnie w porządku co dostaliście pod choinkę.  Ja legginsy galaxy i skandynawskie, płytę 1D Yearbook , podusię 1D i nowy telefon :)
Właśnie się dowiedziałam od koleżanki, że Haylor podobno jest skończone. Potwierdziła to jedna z sióstr Zayn'a na TT!
"Taylor powiedziała, że po prostu miała chłopaka [Harry'ego] aby sprawić zazdrość u swojego byłego, a potem okazało się, że Harry płacze w jego [swojej] garderobie.
Harry wyznał, że zakończył związek z Taylor dziś. Powiedział, że nie wie, dlaczego z nią flirtował aż do tej pory."
Boże jak się cieszę a wy???????????????????

2 komentarze:

  1. U mnie święta jakieś takie... Mało świąteczne...
    A pod choinkę dostałam jedynie koperty, co szczerze mówiąc bardzo mi odpowiada! Luuubię hajsik! :3
    Co do tych wiadomości o skończonym Haylor, to, jeśli okażą się prawdą, będę baaardzo szczęśliwa! Nie żeby coś, ale nie przepadam za Taylor... :P
    Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, w klubie też nie przepadam za tą całą Taylor.
      Też Cię pozdrawiam <3

      Usuń