8 grudnia 2012

Olly Murs potwierdza związek Harry'ego:(/inne.

Hey.Jak tam, wstaliście? ;)) Ja dosłownie przed chwilą (no musiałam odespać 5 dni) ,patrzę za okno a tam pada  puszysty śnieg. *.* I jak zwykle musiało mi coś zepsuć humor.. A co mi mogło zepsuć humar: Haylor. Przeglądam ukochane tumblr'y i co znajduję? Filmik z podpisem " Harry Styles dating Taylor Swift". Jak Wam mówiłam już wcześniej... albo nie mówiłam.. nie ogarniam Styles'a.Wczoraj sam mówił,że jest singlem a potem Olly potwierdza ten cholerny związek.Zrozumcie mnie i te osoby które szczerze kochają Hazzę. Marzymy codziennie by spotkać,przytulić akurat  JEGO.. Kochamy wszystkich ,ale jego najbardziej. ;)) No bo w końcu każdy ma swojego ulubieńca.I właśnie wtedy pojawia się dziewczyna , która od tak może mieć to wszystko..To oczywiste,że chcę by był szczęśliwy,ale to trudne.. Bardzo mnie to wszystko boli.. ,ale pewnie kiedyś to zaakceptuje. O ile ona z nim nie zerwie do przyszłego tygodnia.

A oto, który znalazłam:
Harry wczoraj. I ♥ you

 <3

Dziś o 1:30 była gala Jingle Ball .. Przepraszam ,że Was o niej nie poinformowałam ;o ale kompletnie zapomniałam.

Mam trochę zdjęć z występu:














Ej Hazza co z Tobą, wogule się nie uśmiechałeś.

\Naprawdę go nie poznaję.Zawsze do tej pory szalał i śmiał się na każdym koncercie, a teraz zero uśmiechu tylko powaga.

Ok, to tyle trzymajcie się <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz