22 grudnia 2012

Dwie smutne i złe wiadomości :(

Hej, miałam dzisiaj bardzo dobry humor, aż do teraz. Coś mi go bardzo zepsuło dowiecie się co jak to przeczytacie... .
Mam dla was dwie złe wiadomości, nie wiem czy to prawda (jest nie potwierdzone)
A więc 1: (podobno Harry Styles oświadczył się Taylor Swift)

Harry Styles nie traci czasu, gdyż wie że Taylor Swift to materiał na żonę. Źródła donoszą, że gwiazdor One Direction dał wczoraj Taylor tzw. “promise ring”.

Jeżeli ktoś nie wie, że jest to pierścionek, który daje się dziewczynie, jeżeli nie planuje się uprawiać seksu z innymi dziewczynami. W USA mówi się, że są to małe zaręczyny!

A teraz 2: (Hazza odchodzi z One Direction!) ja sie prawie poryczałam jak to czytałam.

One Direction rozpadną się!? Harry Styles chce dwa miesiące przerwy! (HARRY I TAYLOR)
Miłość jest ważniejsza… (Zabije własnymi rękami tą s***, to wszystko przez nią, mam nadzieję, że wiecie kogo mam na myśli)

Dzisiaj krążą plotki, że w One Direction nie dzieje się najlepiej. Harry Styles poprosił chłopaków o dwumiesięczną przerwę, gdyż chciałby poświęcić się rodzinie i prywatnym sprawom! Dokładniej mówiąc, Harry chce spędzić więcej czasu z Taylor Swift.

Niestety reszta zespołu nie zgodziła się z prośbą Harry’ego i wytłumaczyła mu, że trzeba poświęcać życie prywatne, aby być kimś w showbiznesie. Harry był bardzo smutny, gdyż jest młody i nie rozumie jeszcze wielu spraw!

Ale, miejmy nadzieje, że to nie prawda :)
A wy co myślicie Directioner's?

2 komentarze:

  1. O - MÓJ - BOŻE! :O
    Jak ona straaasznie namieszała...
    Tak strasznie mi przykro...
    Mam nadzieję, że to wszystko, to tylko plotki!
    Trzymajmy kciuki! :P
    marrymeharrystyles.blogspot.com/ - Zapraszam również do mnie! :P
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń