16 maja 2013

Info :))

Moi mili jak już zapewne wiecie dziś chłopcy wracają do trasy koncertowej po Europejskiej części :D Dzisiejszy koncert odbędzie się w Szwajcarii w Zurich na Hallenstadion. Poniżej znajdziecie kilka nowych informacji.

Jak już wiecie, a może nie wiecie link do stonki który podali chłopcy na Swoich TT posiadał zegar który odliczał czas do końca Ich niespodzianki dla nas. No więc dziś o 13:10 na tej stronie pojawiła się lista (nie wszystkich) krajów, w których odbędą się koncerty w przyszłym roku. Trasa ta będzie nosić nazwę 'Where We Are Tour 2014' ,każdy koncert będzie się odbywał na stadionach!!!!! Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszej konferencji dotyczącej  tej trasy :










Zdjęcie promujące trasę :

Harry i Liam byli wczoraj w fundacji Trekstock (zajmująca się walką z rakiem)

Mamy także kilka zdjęć które wstawił Niall na Swojego IG :



Jak na razie to wszystko :) Co do Ich nowej trasy naprawdę prosimy nie histeryzujcie jak na razie że Polski nie ma na liście po jest napisane zarówno jak na Stronie jak i na TT chłopaków żeby się nie obawiać bo pojawi się jeszcze wiele krajów. Więc naprawdę nie przejmujcie się tym tak bardzo :)) Zobaczycie  wszystko będzie dobrze!!!!!! I kiedyś spotkamy się wszystkie na ich koncercie w Polsce :D

Paulina <3













4 komentarze:

  1. Cześć, zaczynam pisać opowiadanie o One Direction. Zapraszam serdecznie :) tu jest prolog: http://directioner-forever-love.blogspot.com/2013/05/bohaterowie-i-prolog.html

    Teraz pytanie do Ciebie, mogłabyś podać gdzieś linka do mojego bloga w swoim poście, bardzo mi na tym zależy i byłabym ogromnie wdzięczna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się pytasz?? Oczywiście :)) Następny post będzie poświęcony Twojemu blogowi, ok??

      Usuń
  2. Miałabym prośbę do was wszystkich....założyłam bloga i chciałam, żeby ktoś go czytał...pomożecie mi go "rozsławić"....byłabym wdzięczna...kocham One Direction, jestem Directioner...to moje życie...błagam pomóżcie mi...

    http://our-world-one-direction.blogspot.com/

    \Agnes

    OdpowiedzUsuń