23 grudnia 2012

Prośba

Siema, kto już wstał?? Jutro wigilia i urodziny Louisa pamiętacie co musicie zrobić??
Ale teraz co chcę wam przekazać:
Jak wiecie, Harry spędza coraz więcej czasu z Taylor. Praktycznie nie ma czasu dla reszty z 1D. Z tego co mi wiadomo, Harry pokłócił się z chłopakami o Taylor, po czym pojechał do niej. Stosunki między nim a chłopakami są napięte, praktycznie ze sobą nie rozmawiają. A więc. W środę o godz. 14 robimy akcję na TT ,,Harry Come Back'' (bez apostrofów of course). Miejmy nadzieję, że Hazz przejrzy na oczy i się z nimi pogodzi. Rozpowiadajcie po znajomych z jakiegokolwiek fandomu, każda pomoc się przyda, bo jeśli Harry będzie tak dalej robić, One Direction może się rozpaść, a tego przecież nie chcemy. Dlatego kto ma TT w środę wchodzi o 14:00 i do każdego tweeta dopisuje: #HarryComeBack.
                                                                                                     Dziękuje :)

1 komentarz:

  1. Po pierwsze chciałam przeprosić że nie komentowałam ale moja siostrunia popsuła mi kopmuter. I nie miałam jak. Mam nadzieje że się na mnie nie gniewasz?? Ja już wstałam.
    Ewcia <3

    OdpowiedzUsuń