31 grudnia 2012

Trochę Nowości

Dzisiaj, Sylwester jak macie zamiar go spędzić? Bo, ja w domu z telewizją Polsat :) 
Od dzisiaj na The Hits Radio rozpoczynają się audycje chłopców z naszego ukochanego zespołu ! Pierwsza, prowadzona przez Liama rozpoczęła się dzisiaj o 15:00 ! Oto link : http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/  Kolejne będą prowadzone w następujące dni:
01.01.13 - Niall
02.01.13 - Zayn
03.01.13 - Louis  
04.01.13 - Harry
Audycje trwają trzy godziny i kończą się o godzinie 18 (oczywiście czasu polskiego). Zapraszam do słuchania :)

Niall dodał tweeta, w którym pyta się, czy jesteśmy podekscytowani nadchodzącym rokiem:

Dodatkowo Nialler pod koniec roku zrobił sobie podsumowanie sportowe. Jego przyjaciele z Mullingar przebywają obecnie w Londynie więc jest duże prawdopodobieństwo, że właśnie z nimi nasz blondyn spędzi sylwestra. Natomiast Lou i El spędzą sylwestra ze swoimi znajomymi z Doncaster. Andy (przyjaciel Liama) organizuje także imprezkę sylwestrową, więc najprawdopodobniej Liam wraz z Danielle będą się na niej bawili. Zayn i Perrie spędzą sylwestra razem, a Harry, tak jak pisaliśmy wcześniej, spędzi go w NYC na Times Square.

Dzisiaj w programie Nickelodeon o godzinie 18:50 zostanie wyemitowany odcinek ICarly z udziałem 1D, natomiast o 20:50 koncert Up All Night. Natomiast jutro na MTV LIVE o godzinie 17:00 zostanie wyemitowany My First Time, a o 17:30 Up All Night Live. Jeśli chodzi o dzisiejsze rozrywki to zarezerwujcie sobie czas, bo o 22:00 na kanale TVP Sport powtórka zamknięcia Igrzysk Olimpijskich z udziałem chłopców, gdzie zaśpiewali What Makes You Beautiful. 

 A ja chciałam Wam wszystkich życzyć szampańskiego sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku. Zaglądajcie na mojego bloga częściej, bo tu na bieżąco, najświeższe i sprawdzone informacje o One Direction ! Niech ten Nowy Rok będzie bardzie owocny, niż poprzedni :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz