29 stycznia 2013

Potrzebuje nowej redaktorki!!!

Hej, pewnie zauważyliście, że na blogu posty nie są co dziennie. Dlaczego? Powód jest prosty, jest bardzo dużo nauki, co dziennie sprawdziany, kartkówki itp... Nawet w ferie muszę się pouczyć bo zaraz po feriach mam sprawdziany. Uwierzcie chciałabym więcej czasy poświęcać blogowi ale nie mogę cud, że w ogóle  znajduję czas. I tak ostatnio myślałam, i zdecydowałam że potrzebuję pomocy. Więc jeśli chcesz zostać redaktorką z moim blogu, to wystarczy że odpowiesz na kilka pytań i spełniasz moje wymagania.


Pytania:

 1. Twoje imię i nazwisko.
 2.Jeśli masz facebook,twitter i GG? (jeśli tak to proszę o podanie)
 3. Ile masz lat?
 4.Czy prowadzisz już stronki lub posiadasz bloga (jeśli tak to prosimy o link).
 5.Jak długo jesteś Directioner?
 6.Dlaczego chcesz zostać u nas redaktorką?
 7.Czy nie zmienisz hasła, lub nie usuniesz bloga? I czy mogę Ci zaufać?

 Wymagania:

 -Wiek 12+
 -Dobra znajomość angielskiego
  - Systematycznie dodawane posty.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na e-mail bloga : OneDirection111@onet.pl
Zgłoszenia przyjmuję do 02.02.2013r. do 16:00
A wyniki ogłoszę tego samego dnia o godz: 17:00
Mam nadzieję że w ogóle ktoś się zgłosi :)


1 komentarz: