1 lutego 2013

Życzenia dla Hazzy

Wiem że już dodawałam życzenia, ale tamto to takie ogólne były, ale teraz takie prosto z mojego serducha ♥ :)
Pamiętam jak dokładnie rok temu pisałam do Ciebie życzenia urodzinowe <3
Wiele się od tego czasu nie zmieniłeś i za to Cię bezgranicznie kocham.
Bardzo często wspominam dzień, w którym straciłam dla Ciebie głowę. Oglądałam wtedy video diary. Po pierwszym kilku sekundach byłam już Twoja xD.
Twój uśmiech, twój wzrok, twój urok osobisty sprawił, że od tamtego czasu po dzień dzisiejszy nie ma dnia abym o Tobie nie myślała, o tym jaki jesteś kochany, dobrze wychowany, wspaniały dla swoich fanów. Moim największym marzeniem jest Cię spotkać i wiem, że tak będzie. Wtedy powiem Ci jak bardzo Cię kocham. 
Życzę Ci abyś już na zawsze taki pozostał, abyś mimo płynących lat zawsze był tym chłopaczkiem, wesołym chłopaczkiem, który spełnia swoje marzenia, kocha swoją rodzinę nad wszystko, fanów. Abyś pewnego dnia uśmiechnął się myśląc o tym jak wyglądało Twoje życie. A co najważniejsze życzę Ci odnalezienia tej jedynek, bo w 100 % zasługujesz na to aby być kochanym.
Wszystkiego Najlepszego !!!!!! I pamiętaj zawsze będę Cię kochała bez względu na wszystko <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz