3 lutego 2013

Newsy

Hej sorry, że tak późno miałam w planie dodać ten post wcześniej, ale musiałam jechać z rodzicami na zakupy, i do mojej babci, i wyszło jak wyszło. Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe :)
1. Rodzina Zayna i Mama Perrie wczoraj na koncercie Little Mix:


2. Chłopaki mają dziś dzień wolny.
6. Na przyjęciu Hazzy było 39 znajomych, którzy zamówili wiele napojów alkoholowych. Przyjęcie kosztowało około 6 000 funtów, zakończyło się około 6 rano. Celem striptizerki na przyjęciu urodzinowym Harry'ego było zawstydzenie go oraz zabawa .
7. Louis spędza dziś czas z Eleanor, Liam jest z Danielle w Nottingham, Zayn był z Perrie w Costa Coffee w Liverpoolu. 
8. Po wczorajszym meczu Niall i paru jego znajomych wybrali się do Brown Cow:


Mam jeszcze do Was takie jedno pytanie. Czy wam również rzuciło się w oczy, że Zayn bardzo schudł w ostatnim czasie ?? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz