13 lutego 2013

Newsy

Hej, na początku chciałam was przeprosić, że wczoraj nie pojawił się post, ale mam masę nauki teraz, co dzień jakieś sprawdziany albo kartkówki, i z tego co mi wiadomo to Zuza też. Mam nadzieję, że się na nas nie gniewacie :) A tak w ogóle to co tam u Was słychać? Bo u mnie cienko, miałam dziś sprawdzian i coś czuje, że źle mi poszedł, ale kij z tym :D Przejdźmy do chłopaków:
 Liam był wczoraj wieczorem online na Twitterze i odpowiedział paru fankom:
 - Liam chce taką piżamkę - KLIK!
 - Fanka: Czy możesz być moją walentynką?
 Liam: Tak kochanie :) (To w takim razie moją też :P)
 - Fanka: Gdybyś miał zwierzątko żyrafę, jakbyś ją nazwał?
 Liam: Żyrafa :)

  Zayn jest artystą! "Rysuję chłopaków z zespołu prawie cały czas!" ♥
  W następnym BRAVO będzie duuuży plakat, bo aż 55 cm z 1D *.*
 Chodzą plotki że Harry zablokował Noah (siostrę Miley) na Twitter'ze, ponieważ wysyłała mu dziwne rzeczy na prywatnych wiadomościach :D
  Directioners zamiast "lol" powinny pisać "lln", czyli Laugh Like Niall <3
  W sobotę wieczorem, na kanale BBC 1 podczas programu "Lets Dance" zostanie puszczona zapowiedz teledysku to singla "One Way or Another" Link - KLIK <3 (Niestety nie mam tego programu :(  )

 Macie Hazzę z gitarą przed studiem w Yorkshire!





The Hits Radio puści po raz pierwszy "One Way or Another" w piątek o 9:00PL
 Pod studiem, gdzie chłopcy mieli próby (w Yorkshire), stało jakieś 100 fanów. :)
 Chłopcy i band na próbach jedli naleśniki, bo dziś dzień naleśnika! :D Bardzo cieszy się Lou, który stwierdził, że to "święto" jest jednym z jego ulubionych w roku!
 Nick Grimshaw: "Będę płakać każdego dnia, gdy 1D będą daleko w trasie." Hahahahaha..dobre! :D
 Chłopcy do Londynu wrócą we wtorek dzień przed BRIT Awards które jest w środę ;3
Lou napisała na swoim TT, że właśnie wyjeżdża na wakacje :)
 Liam, Louis i Tom Daley byli w niedziele w klubie Funky Buddha ;)
 Niall był dziś w McDonald's ;)
 Fanka do Liam'a : Lubisz Spange Bob'a?
Liam: Kocham gooo ;)
Krążą plotki, że Harry bierze lekcje gitary, i będzie grał na trasie TMH.

They Don't Know About Us pisali Lou i Hazz. Zwrotkę Harry'ego napisał on sam:
'Cause this love is only getting stronger
So I don’t want to wait any longer
I just want to tell the world that you’re mine GIRL'
-> Modest zmienił tekst. Na początku było 'I just want to tell the world that you’re mine BOY' i band o tym wiedział..yyyyyy...czyżby Larry is real? ^_^

Pojawiły się 2 plotki, których nie mogę się jeszcze doszukać potwierdzenia oraz źródła 
 1. Pierwszy Koncert który odbędzie się 23 lutego w Londynie zostanie nagrany i użyty jako materiał do filmu 1D 3D Movie
 2. Chłopcy podczas trasy TMH będą odpowiadać na pytania fanek, będących na koncercie, zadane po przez Twittera, tak jak podczas trasy UAN :D 



Wczoraj w TVN24 mówili o 1D3D movie i puścili oficjalny zwiastun *.*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz