14 kwietnia 2014

News

Hejka....moi kochani :* Co tam u was słychać?? Sorry...że dodaje tak późno ale po prostu nie miałam czasu..ale ważne że jest :P
Zdjęć z próby nie będę dodawać bo moja koleżanka już mnie wyprzedziła...ale ja znalazłam coś jeszcze.. ;)

A więc:
Najnowszy twitt Niall'a :D
A tłumaczenie: Idę na rower ! Cudowny dzień w Londynie!

Niall polubił na Istagramie video Liama, ale zostawił też ślad po sobie :P

Tłumaczenie komentarza: "Lubie Liama, wg mnie ta broda jest super! To mój przyjaciel!

1DHQ opublikowało zdjęcie :
After 3..2..1… open your eyes and make the face of the smell
("Po 1, 2, 3... otwórz oczy i zrób minę pasującą do zapachu")

Mam zdjęcie Theo z mamusią:

A mam takie dziwne skojarzenie co do tej płyty winylowej to Zayn wygląda tam jak Jack Sparrow :D
Jak ktoś jeszcze nie widział tej płyty to odsyłam do poprzedniego postu :D

Pozdrawiam i kocham <3
Paulina <3 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz