14 grudnia 2013

Trochę nowości :)

Hejka....możecie opieprzyć za niedodawanie postów, ale nie mam czasu dużo nauki. Ale teraz będę miała duuużo czasu, ponieważ mam ospę wietrzną :P I mnie tak wszystko swędzi :D Ale nie o tym teraz tylko  o 1D <3 

Najpierw ciciałam was poinformować, że dzisiaj, o godzinie 17 polskiego czasu, chłopcy pojawią się na twitcamie NJR Music Awards. Będą też na gali NJR .

Chłopcy wczoraj byli we Włoszech, dokładniej w Mediolanie. Występowali w finale X-Factora śpiewając piosenkę Story of my life :) 

Oraz kilka zdjęć:















A i jeszcze z tego co znalazłam Instagramie, to filmik który, Niall wstawił. Nagrał go z okna hotelowego :)
A to filmik nagrany przez fana: http://instagram.com/p/h1OIxvC-lk/




Potem fanom pokazał się Liam:




Aż w końcu ujawnili się wszyscy:

Emm...i taka tyci ciekawostka pod hotelem fanom rozdawano gorącą czekoladę :D
I zdjęcie jako dowód:

Oraz chłopcy jak wychodzą z hotelu:






Najnowsze zdjęcie z sesji: 

A także:

No ok to chyba wszystko :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz