23 listopada 2013

1D Day!!!! Już dziś :*

Hejka..nadszedł ten tak oczekiwany wieczór..Pewnie wszyscy nie możecie się doczekać tak jak ja..choć pewnie będę się starała. :)

Rozpoczęcie będzie o 20:00 a zakończenie według planów o 3:00. Bi te siedem godzin przed monitorem.oj obawiam się, że nie wytrzymam..ale..ale nie muszę wytrzymać :P 
A oglądać to jakże wyczekiwane wydarzenie pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=ET4rM4TnJgg&feature=share

Ale jeszcze coś podczas emisji wszyscy będziemy mogli brać udział w tym niesamowitym wydarzeniu poprzez hashtag #1DDayLife na Twitterze!!!

Ale to nie dorównuję temu:
 OneBigDropIn, czyli możliwość porozmawiania z chłopcami 'TWARZĄ W TWARZ', czyli przez kamerkę!!!

Co trzeba zrobić:

  • wypełnić pewną ankietę na tej stronie:

https://docs.google.com/forms/d/1Kqoru27yB5iPtgyY_F5gHQiFXSqEUVmrCzRUdn1FfbI/viewform

  • posiadać przeglądarkę Google Chrome oraz konto na Google+
  • oraz oczywiście znać język angielski
Ja właśnie ankietkę wypełniam..a wy klikajcie już w link i bierzcie się do wypełniania :P Mam nadzieję, że któremuś z was uda się porozmawiać z chłopakami..oczywiście mam nadzieję, że i mi się uda :D

To na tyle 

Buźkki :*
Paulina <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz