17 września 2013

Makabryczny czyn fanki !!!

Jak donoszą brytyjskie media, fanka chłopaków zabiła swojego psa. Dziewczyna chciała w ten sposób nakłonić ich, by obserwowali jej konto na Twitterze.
 Dziewczyna posługiwała się kontem @illumivato na Twitterze. Dwa tygodnie temu zamieściła na swoim koncie wiadomość "Dodajcie mnie do obserwowanych, bo inaczej złamię kark mojemu psu". Do wpisu dołączone było zdjęcie, na którym dziewczyna dusi swojego psa. Chłopacy na Twitterze dostają miliony wiadomości dziennie, dlatego wielce prawdopodobne jest, że nie zauważyli dramatycznego apelu fanki.
Parę dni później zdesperowana dziewczyna wysłała bezpośrednią odezwę do Liama  - "Kocham cię. Obserwuj moje konto. Mój pies właśnie zdechł", a na zdjęciu dołączonym do wpisu widać było zapłakaną dziewczynę z martwym psem na rękach.
 Dziewczyna powinna się leczyć Ja bardzo kocham Psy i chłopaków ale do takiego czynu nigdy bym się posunęła to tyle ode mnie piszcie w komentarzach co sądzicie. 


                               Natalia ;(

1 komentarz:

  1. Straszne :(

    Mogła byś tu zajrzeć http://violetta-opowiadaniapl.blogspot.com/
    P.s Twój blog jest świetny!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń