25 lipca 2013

Jestem !!!

Hej kochani nareszcie jestem Strasznie was PRZEPRASZAM za to że nie dodawałam postów tle nauki w poprzednim roku szkolnym a w wakacje spędziłam u Siostry W Warszawie i niestety nie miałam dostępu do internetu przyjechałam wczoraj wieczorem  bardzo się za wami stęskniłam KOCHANI
To może o trochę nadrobię
* Kochani jest teledysk !!! już dwa dni od premiery
*Gify z planu








*Harry ostatnio zdradził że podczas trasy koncertowej w USA ogląda serial "seks w wielkim mieście " i również powiedział że jest wielkim fanem tego serialu

;) słodziak ;);)
*W wtorek był ważny dzień dla zespołu jak i dla nas tzn. fanek ponieważ tego dnia powstał ONE DIRECTION







To tle postaram regularnie dodawać posty i jeszcze raz przepraszam za  braki :)
Pa ;)
   Natalia 




2 komentarze:

  1. Fajnie byłoby gdybyś dodawała częściej posty, ale rozumiem pewnie nie masz czasu... ;(
    Zapraszam do mnie
    nowy rozdział
    pfilialove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się zregenerować bloga. Ale to trudne. Z powodu braku czasu :)Ale postaramy się częściej :D
      Paulina <3

      Usuń