17 kwietnia 2013

Info ;*

Hej właśnie przeczytałam o tym że Paulina ma kare współczuje ci mocno :( :(
 Dowiedziałam się że striptizerka i Harry spędzili razem noc !!!
Gazeta Daily Mail, powołując się na słowa Chelsea Ferguson, podała, że Harry i striptizerka znaleźli się w niedwuznacznej sytuacji. Laska miała opowiedzieć dziennikarzom, jak to Harry  poderwał ją na imprezie.

Sytuacja wymknęła się spod kontroli.

 Byliśmy blisko. (...) Zrobiłam striptiz i pokazałam cycki. On podszedł do mnie i powiedział: 'Cześć, jestem Harry. Właśnie miałem koncert w Newcastle'. Nie mogłam uwierzyć, że Harry chciał spędzić ze mną czas"

Okazuje się, że gazeta sfabrykowała całą rozmowę ze striptizerką!

- "Co ku*wa?! ... Gazety wymyślają własne wersje wydarzeń ... Szok" - napisała Chelsea Ferguson na Twitterze - "Cała ta historia to gówno prawda i na pewno jej nie 'sprzedałam'. Oni zmyślają wszystko!!" - dodała striptizerka.

Plotki zdementował też rzecznik prasowy Harry'ego  - "Harry nie był 'blisko' z Chelsea Ferguson. Ta historia jest kompletnie zmyślona. Harry rozmawiał z wieloma fanami tamtej nocy, ale nic innego się nie wydarzyło" - powiedział przedstawiciel Hazzy.
 Ma nadzieje ze to tylko plotki :(
  Tak wygląda ta striptizerka 

1 komentarz:

  1. Taka sobie z twarzy ;p wg mnie te historie to sam
    Shit i klamstwa xd

    OdpowiedzUsuń